Kuzeynepp Kutayeda bizde ayın 1 inde 19 aylık olucaz hala veriyorum cnkü bazen ek gıda almıyor yemiyor ac kalmaması için mecbur devam edıyoruz.
lutfenoturcocugum Kutayeda Benim oğlum 21 aylık , eğer kendi de içmeyi bırakmazsa 2 buçuk yaşına kadar mama vermeyi düşünüyorum .Yemek bazen yiyor bazen yemiyor ,mama verince içim rahat oluyor beslenmesi konusunda .Sabah ve akşam veriyorum iki öğün .
MnkKrtl Kutayeda benimkide 18 oldu devam ediyorum doktor istersan kesilebilirsin dedi ama ben devam ediyorum çünkü kilomuz az ve normal yemek bazen hiç yemiyo saatlerce aç kalıp normal yemek yemediğini biliyorum oyüzden mecbur devam gittiği yere kadar
Cylnmiray Kutayeda 21 aylık ve ben de hâlâ veriyorum .çünkü bazen kahvaltı yapmıyor yada yemek yemiyor kurtarıcı oluyor . Herkes bırak artık diyor ama daha vermeyi düşünüyorum. Güzel yerse o gün hiç vermiyorum mesela. Bakalım gittigi yere kadar 2 yaşı geçebilir
Kutayeda Kuzeynepp bende sırf bu yüzden kesmek ıstemıyorum kaç kilo bebeğiniz yemek yeme sıkıntı bızdede
aysealb_ Kutayeda doktorlar 2 yaşına kadar öneriyor mamayı anne sütü almıyorsa eğer, benim de kızım 16 aylık anne sütü almıyor o yüzden 2 yaşında kadar vericem
Sevvl Kutayeda doktor 2 yaşına kadar yiyebilir demişti ama ben vermıyorum sadece uyurken yoksa hayatta ek gıda kabul etkıyorlar güveniyorlar