dryglnc Kızlar aptamil günde 1-2 kez vermeme rağmen kabız yaptı. Sma hangisi gaz yapmayan kabız yapmayan mamadır. Bir sonrakinde onu almayı düşünüyorum
Kardelen_123 dryglnc ben emziriyorum ama takviye amaçlı sma optipro kullanıyorum ve memnunum.bizde ayrıca gaz yapmadı,bebeğim 4 ay 16 günlük
meyo20 defneemommm peki kaç saatte bir mama içiyor bebeğiniz. Bizde comfort kullanıyoruz ama sindirimi çok kolay bi mama sanırım bebeğim çok sık acıkıyor iki saate bir 120 ml içiyoruz (2 aylığız) be 2 saati dakika geçirmiyoruz 😅acaba optiproya geçsem düzelir mi bilemedim?
aybarssmom_ Biz sma optipro kullanıyoruz doğduğundan beri bebeğim gazlı bir bebek olduğu için araştırıp comfortu denemek istedim bi ara neden bilmiyorum ama çok fazla gaz yaptı o mama bizde normalde gazlı bebekler içinmiş.
defneemommm meyo20 ben günde 1-2 kez veriyodum sadece şuan aptamile geçtim ama comfort çok daha iyiydi ve ben emziriyorum bebeğimi onu takviye olarak veriyorum
meyo20 defneemommm evet bende comfortdan memnunum ama tek sorun 120 ml içip 2 saate bir çok acıkması , normal mi bilemedim yani en azından söyle bir 3 saat geçse neyse 😅