Ya sinirlenmediğim tek 1 gün yooookkk kendime inanamıyorum. Ya eşime ya çocuğuma illa bişe yapıyorlar sinirleniyorum 😂 2-3 gündür o kadar neşeli ve sakindi ki hayatımız. Yemek, uyku, oyun vs çok rahattım. Az önce oğlumu yatırmak için uğraşırken ağlama krizine girdi ve bana göre bi sebep yok yani yok…
Sallanarak uyumayı istemiyor birkaç gündür. Bende sallamayayım bugün de dedim. Yok böyle bi ağlama…….. ayaklarıma aldığım an hop bayıldı 🫠 ama ben çoktaaan sinirlenmiştim bile ya niye böyleyim 🥲