Babymomyy1 Yarına dair planlarınız neler kızlar birbirimize fikir olsun aktivite üretmekten artık ne yapsak bilemedim o yüzden evi ilaçlayıp biz parka filan gideriz diye düşünüyorum yemeği de parkta yeriz belki bilmiyorum sizler ne yapacaksınız yarın 💋
tubiiik_ Babymomyy1 anlık yaşıyorum ben plan yapınca kızım maşaallah bi uyuyo uyanmıyo oyuzden plansız haraket ederim
tubasd Babymomyy1 yağış olmasaydı par planı vardı ama yağış gösteriyor yarına o nedenle evdeyiz nasipse
[silindi] Babymomyy1 Beyaz kan değeleri çok düşük. Hastaneyi su yolu yaptık. Tetkik yapılıyor sürekli..
tubiiik_ Babymomyy1 sorma kızlarla bulusma yapacaktık normalde 2 de uyanan bebegım 4 de uyandı ogundur bugundur plan yapmıyorum 😀
Kader3851 Babymomyy1 felaket bı uagmir yağıyor burda yarında yağar büyük ihtimal 3 yaş kızımla etkinlik kitapları var onları oynaris 5 aylık oğlumda bizi izler ona da biseyler bulurum belki burda yazan olursa 😊
Dondurmalikahve Babymomyy1 Kul plan yaparken kader gülermiş 😃 Plansız anlık yapıyorum o yüzden her şeyi. Zaten yarın okulu var öğlenden sonra da var. Parka çıkarız yağış olmazsa onun dışında aktivite planı yapmadım
Cylnmiray Babymomyy1 bizimm park serüveni hergünn oluyor. Yarında %99 olur😂 kapıya gidip bas bas ağliyo kıyamıyorum. Yağmur yağarsa balkonda vakit geçiriyoruz yada yağmur 5 dk durdugu an azıcık gezip geliyoruz.. hergunum aynı ❤️
Deletedmom_98 Babymomyy1 Hava yağmurlu ve ben kaç gündür gezmekten felaket yoruldum. Evde kalmak istiyorum ☺