bebekss Kızlar 9 aylık bebeğim var, hamilelikten beri kronik kabızlık problemi yaşıyorum çevremdeki herkes probiyotik kullan, düzene girer kabızlık geçer diyor ama emzirme sürecinde kullanılıyor mu var mı kullanan