sibelllllllll Merhaba arkadaşlar otomatik araba almayı düşünüyoruz bütçe 700 800 civarı hiç şu kadar kullanıyorum memnunum tavsiyeleriniz var mı otomotikte sanzuman sorunu çok oluyor toyoto çoralla ve honda uzerindeyiz
mombabyy sibelllllllll ben passat B7 kullanıyorum çok ama çok memnunum her özellik var autohold olsun hız sabitleyici olsun cidden on numara araba ya çok seviyorum arabamı herkes bundan alsin🤣🤣🤣
delirmeceler sibelllllllll 2023 kasa renualt megane sedan var bizde çokta memnunuz şimdiye kadar hiç yarıyolda bırakmadı
Humagny sibelllllllll clio da olabilir o fiyata kullanımı servis ağı vs güzel bir araç 1 yıl kullandım hiç sıkıntı yaşamadım şanzımanı da bayağa tutuluyordu
sibelllllllll Humagny bizde oyaktan sıfır clio mu alsak diyoruz bazende 2.el toyoto coralla auis arasindayiz sanki clio sıfır almak daha mantıklı olacak
hunilimomy sibelllllllll Honda accort kullanıyoruz 2005 model bi sıkıntı yasamadik tek sorun sedan d segment fazla kaba geliyor bana
aleksandralarossa sibelllllllll mercedes a180 kullanıyorum ufak tefek çok memnunum. Fiyatı da o civarlarda
Aysusen sibelllllllll benim arabam yarı otomatik ikinci el tabiki bazı sorunlar oluyor ama şanzumamın da sorun yaşamadım otomatik araba rahatlık ya 😅
Denizpasam sibelllllllll verdiğiniz fiyata göre Seat ıbıza düşünebilirsiniz. Biz şuan manuel olarak Seat ıbıza kullanıyoruZ. Ve memnunuz. Bizde otomatik bir araba almak istiyoruz. Opel crossland düşünüyoruz otomatik olarak.