ferahmete Kızlar bebeğim 4 aylık ve çok parmak emiyor korkuyorum artık yani normal evet herşeyi ağzı ile keşfediyor ama parmak incelmesi vs olue diye düşünüyorum sizler ne yapıyorsunuz emzik almadı almıyor da eline devamlı biseyler de versek olmuyor
ekimkizi_ Ilk defa duydum emerek parmak incelmesi benimki de 3 aylik emzikte emiyor ama elini de emiyor cuk cuk😀bu sizin düşünceniz mi var mı böyle bişey yoksa.
neolmusyaani ekimkizi_ benim bebegim de 9 aylik oldu 2 aydan beri baş parmağını emiyor ama emzik gibi yani baya bağımlı oldu parmağı yara oldu pes pembe duruyor simdi:) ama komple değilde alt dudağının geldiği yer
neolmusyaani ekimkizi_ bnmki ultrason da da görüyordum emdigini:)taa ordan geliyor sanırım alışkanlığı
neolmusyaani ekimkizi_ bu bebekler ne yapacağına gerçekten kendi karar veriyor emzik asla tutmadı 10 tane aldık belki çeşit çeşit. Ama o parmağını tercih etti:)