gncglozclk
Sınır 7 milimmiş kızıma 6.5milim diyip pediatriye yolladılar orasıda takip edelim ama önemli bisey yok denilip 2 ay takip edip geri normal kadın doguma yönlendirildim bazen cihaz yanılması olabiliyor denildi kendimde de böbrek küçülmesi var o yüzden daha dikkatliyim çişinin rengini takip ederim 2 kızımda da yaparlarken herhangi bir acı,kendini sıkma,aglama varmı diye ikisindede sükür bisey yok şimdilik