Arkadaşlar 8 aya girmemize bikac gün kaldı. Oğlum birşey yemiyor desem yeridir. Tarhana corbası yumurta felan cok severdi şimdi hic yiyesi yok. Sadece gece gündüz beni emiyor. Özellikle son 1hafta geceleri ağlayarak uyanıyor acaba doymuyor mu ondan mı ağlıyor die düşünüyorum. Neler neler yapıyorum ama azıcık ucundan bakıyor sadece. Zorlamak da istemiyorum... Oyun yapsak felan yediriyğm diyorum oda olmuyo. Ne yapıcagmı nasıl yapıcagmı bilemiyorum. Yardımcı olursanız cok mutlu olurum 🌸