Kızlar merhaba bişey soracağım kızım 3 aylık oldu dışarı çıkarma konusunda çok kararsızım oğlum 4 yaşında onu çıkarmam gerekiyor Erzurum’da yaşıyorum hava suan iyi siz bebeklerinizi çıkarıyor musunuz nasıl yapıyorsunuz özellikle 2 çocuklu anneler basa çıkabilir miyim üşür mü bilemedim