Ben 2 ay önce 3 aylik korunma ignesi vurdurdum vurdurduma çok pişman oldum vuruldugum gün alerji ve nerdeyse kalp krizi geçirecektim yan etkisini kötü yaşadim sorum şu 7 aylik bebegim var 38 yaşindayim 2 ci çocugu istemiyorum ama ilk ay 10 gün önce damla damla 1 hafta sürdü bu ay ise 10 gün geçti suan 5 şinci günüm yine damla damla geliyo bu igneden vurulup adet düzensizligi yaşiyan varmi spiral taktiramiyorum çünkü çift rahimliyim dogum kontrol hapinida önermedi doktor sigara içtigim için pıhtı atar dedi eşim geriçekilmeyle korunuyordu ona hiç güvenmiyorum bu ignede böyle yapti ne yapacagimi bilmiyorum😔