duydum evet yaptım ilk yaşını dışarıda parti evinde. 2 yaşı evde yaptım, sonrasını da evde yapacağım ama yine süsleyeceğim her sene 😊 32 yaşındayım 1 yaşımdan itibaren bütün doğum günlerimi çok güzel yapmış ailem hala daha fotoğraflara bakıp mutlu olurum. Hatırlamayacak diyenler 20 yaşına kadar yapmasın o zaman şahsen ben 10 yaşımı da hatırlamıyorum geriye fotoğraflar kalıyor 🤣