neanladinyurdagull merhaba benim oğlumda 3,5 yaşında 20 25 gün oluyor öğrendik onun öncesinde bende denedim ama öğrenmedi belki yanlış gelebilir ama ben ilk etapta lazımlığı salona getirdim çizgi film izlerken oturdum ilk üç gün çiş saati belli değildi ama kaka saati belliydi çizgi film izlerken öyle öyle farkında olmadan yaptı sonra ben aaaa annecim bak ciş yapmışsın kaka yapmışsın aferim hadi şimdi kakaya cişe baybay yapalım güle güle yapalım diyerek tuvalete götürüp sifon çektik çok hoşuna gitti ilk üç gün lazımlık hep salondaydı ara ara yaptı ara ara kaçırdı 3, günün sonunda alıştı lazımlığı tuvalete taşıdım alıştı alıştıktan sonra çizgi film falan açmadım bilinçli şekilde yapmaya basladı kacırmaları 1 hafta sürdü ama ilk günkü gibi çok değil umarım yardımcı olmuştur🙂