tazeannis_ Bebeğim 11 aylık olucak , fakat o kadar agresif ve sinirli ki resmen çığlık atıp ağlıyor ellerini vuruyor. Var mı aynı sorunu yaşayan ? Dişlerinden dolayı sinirli olabilir mi diye düşünüyorum
aysuuyenihayat tazeannis_ 11 ay 16 günlüğüz al bizden de o kadar. Benim çocuğumda mı bi terslik var diye düşünmeye başlamıştım ta ki bu postu görene kadar. İstediği şey olmasın çığlık kıyamet ağlıyo. Kendini yerden yere atıyo kafasını vuruyo elindekileri ne olursa olsun ısırıyo bize saldırıyo vuruyor çok yoruldum
tazeannis_ aysuuyenihayat evet 2 hafta sonra yaşına girecek ama ara sıra hala yapıyor. Doktora sordum bi sıkıntı mı var diye değerlerine baktırdı dün bi sıkıntı yoktu umarım geçer ya çok yorucu 😩
Edo_yekta12 Benim bebeğim tam o zamanlar dişlerini sıkıp ellerini yumruk yapıp ağlıyordu sinirli bir şekilde