Bizde 2.ay aşırı artmıştı zeytinyağı karbonat sürün demişti doktorumuz,denedik,sonra bu grupta gördüm vazelin sürün demişti bir annemiz
Duştan yarım saat önce vazelini sürüyoruz,duşta güzelce şampuanlıyoruz,asıl iş duştan hemen sonra ince uçlu bebek tarağıyla geriye doğru taramakta,bizim 2-3 defada geçti şimdi tam oluşmaya başlıyor her banyoda değil bir sonrakinde yeniden yapıyoruz hemen geçiyor,o ilaçları kullanmayın bence