Oznur-uzun biz tam 4.ayında yaptırdık. Yaptırmak için en iyi zaman çünkü hareketlenmeye dönmeye başlıyorlar o zaman sıkıntı.
Yapılırken de doktora sormuştum yenidoğan sünneti ile ne fark var şu an diye. Yenidoğanda hareket etmedikleri için operasyon hızlı geçiyor. Sizinle de şu an yenidoğan gibi oldu demişti. Bebeğim hiç hareket etmedi çünkü işlemler yapılırken.
Dönmeyi öğrenmesin diye yere koymayı bırakmıştım sünnetten önce bir kere koltuğa koydum baktım dönüyor. 3 ay 28 günlüktü ilk döndüğünde. Sonra da hemen yaptırmak istedik zaten. Hareket ettikleri zaman sıkıntı. Hem masada yatması hem de sünnet sonrası için.