Merhaba arkadaşlar kütahyanın köyünde oturuyorum yakın hastamelerimiz de çocuk doktoru yok en yakını iki saat uzakta kış olduğu için götüremiyorum. 3 aylık oğlum var 9 aralık da 5 kiloydu bir ay geçmesine ragmen kendi ölçümümle 5,500 kilo oldu. Zaten çok kilo alan bi bebek değil doğum kilosu 3,400 gören çok zayıf diyo kafama takmaya başladım artık meme + mama ilerliyoruz aptamil kullandık beğenmedi şimdi bebelac kullanıyoruz bir aydır lütfen düşüncesi olanlar yardım etsin. Bir iki haftaya doktora gidemem yakında doktor yok yani.