Selam anneler bu zamana kadar yatağına koyup kendi kendine uyuyan bebe uyumaz oldu. Resmen uyumamak için bas bas bağırıyor ağlıyor. Gece deliksiz uyuyor sıkıntı yok ama sabah 8 gibi kalkıyor bidaha uyutabilene aşk olsun. Uyusa bile çok zor uyutuyorum ağlaya ağlaya, uyumak istemiyor sürekli mız mız