nbanba Oğluma sadece gece uyumadan mama veriyorum. Böyle yapıpta yine saat başı uyanan bebeğiniz var mı ? Bir de, biberon ile veriyorum günde bir defa ya i meme reddi yaşar mıyım ? (Philips avent)
TeomaninAnnesi nbanba bende geceleri mama veriyorum uykuya dalmadan önce. Uzun uyur kalkmaz diye umut ettim ama maalesef🥲
sgs nbanba benimde sütum yetmiyor diye gece uykusundan önce mama takviyesi yapıyorum biberonla veriyorum 6 ayligiz red yaşamadık ama mamada versem sadece emzirip de uyutsam uzun uzadıya da bir uykusu olmadı bazen saat başı bazende 2 saate bir kalkar emer
mom-1 nbanba meme reddini bilmem de 10 aylık bebegime gece yatmadan mama veriyorum gece beslenmesini de kestik sabaha kadar uyanmadan uyuyor
nbanba TeomaninAnnesi bende bugün 120 CC verdim öncesine de emzirdim bakalım merakla bekliyorum normalde 159 defa uyaniyo 😂
TeomaninAnnesi sgs bizde 3 4 saat gidiyor ama 5dak emip uyuyakalıyor. Sonra sabah 6ya kadar sürekli mıkır mıkırız. Açtır diye mememe koyuyorum yine 5 dak emiyor tamam. Onun uykusu açılmasın diye sallıyorum sürekli uykuya hasret kaldım. Biz daha kücüğüz ama 88 günlük🥰💙
TeomaninAnnesi sgs benimde sütüm yetmiyor bence. Uykusuzluk etki ediyor diye düşünüyorum yoksa süt yapacak her şeyi yiyorum 🫣🫣
sgs TeomaninAnnesi onu bence gaz sorununu gidince düzeniniz oluşur. Şahsen benim 3 ay anam ağladı berbattı gaz koliklik vs sonra 3 hafta çok iyiyidik gece uykusu gündüz uykusu çok iyiyidi sonra diş çıkarma dönemine girdik 4 aylıkken 4 diş çıkardık yani şuan berbat donemlerdeyiz 😂😂😂