Ayserose Arkadaşlar 10 ay oldu doğum yapalı halen hiç adet görmedim normal mi bu durum. Artık sanırım adet olmadıgımdan yüzümdeki sivilceler geçmiyor karnımda şişkinlik oluyor sürekli artık buna bağlıyorum var mı bu durumu yaşayan?
berenselen-16 Yani ara ara sivilce çıkıyordu ama çok aşırı değil ama şişkinlik çok oldu adet olunca rahatladım resmen
berenselen-16 Ayserose çok sıkıntılıysanız kadın doğuma gidin Bi ilaç veriyorlar adet olmak için onu kullanabilirsiniz
gzmcnr Ay bende 6 aydır olmuyorum 😀 bı de süt koruyor diyorlar hamile kalmazdın adet görmüyorsan diye doğru mu acaba
tosbiksmoms gzmcnr hayiiiiir😀 kesinlikle doğru değil,birkaç kişide gordm korumamış hamile kalmış. Önce yumurtlama olur sonra regl oluyoruz , eğer yumurtlama olduğunda spermle buluşursa vay halimize. Yok buluşmazsa zaten ilk reglimizi oluyoruz 😀
Derininmotheri Ayserose 11 aylıktı olduğum da bende karnımda kalçamda çıban gibi sivilce oldu adet görünce daha da çıkmadı
Derininmotheri Ayserose ananas yedim en son artık yeter diye severimde zaten ondan sonra oldum belki de faydası oldu bilmiyorum