aysebb ferahmete Biz 6 aylığız 4. ayımız öyle sıkıntılı geçmemişti. Sadece 2 gece biraz sık uyandı o kadar sonra normale döndü
tgbayy ferahmete 😂 sinirden gülüyorum artık, şimdiye kadar kendi kendine uyuyan bebe şuan resmen uyumamak için benimle cebelleşiyor ellerimi ittiriyo yırtıyo falan yani 😂 gün içinde sürekli mız mız sürekliii ve sinirli sinirli sesler çıkarıyor 🥹