BMA Cicegimbalim kullaninca gec yurur diyolar alakasi yok abime annem kullanmis abim 9 aylik yurumeye baslamis cocuktan cocuga degisiyor he zararlimi derseniz illaki zarari vardir ama surekli oturtmicaksin en fazla 15dk biraz dinlenicek sonra tekrar koyucaksiniz
Aylnemir Cicegimbalim 6 aylıkken bindirme ye basladım 10 ay 20 günlük hala da biniyor ve cok seviyor gec yürür die birseye inanmıyorum oglum tek basına ayakta durmaya basladı
Mom091 Cicegimbalim zararlı mı değil mi bilemem ama ben kullandım. Geç değil aksine bayağı erken yürüdü bebeğim. Bir sorunda olmadı çok şükür
Ask2018 Cicegimbalim kullanıyorum 4.5 aylıgız henuz yürüyemiyor ama adım atmaya cabalıyo bir ugras oluyo zararlı değil çok fazla oturtmadıgın süreece sabah koyup aksam alırsan zararlı ama 😂 5-10 dk oturuyor bizim ki yemek yerken o egleniyo sonra alıyoruz daha kucuk cnku
Cicegimbalim BMA ya bende çok zararlı olduğunu düşünmüyorum açıkçası beşer onar dk oturtmayla bşy olmaz sanırım ama bilemedim 🤷🏻♀️
Minikkelebek Yürüteç çok sıkıntılı gereksiz ve Saçma bi alet. Bebekler sanki balerin gibi ayak ucuna basıp yürüyor beline zarar omurgaya zarar araştırın iyice görürsünüz
Cicegimbalim Minikkelebek boylarına göre ayarlama tam olursa uçlarına basmazlar sanırım ama dediğim gibi bilmiyorum nasıl olur burdaki deneyimli annelerden Bilgi almak için açtım bu postu
BMA Minikkelebek dogru ama tek olan bi anne icin kurtarixi bisey ben tekim 12 saat boyunca esim iste ve geldiginde yorgun oluyor aksama kadar 7.5 aylik ve 9 kilo olan cocukla ilgilenmesi surekli kucak istiyor insan yoruluyo gercekten. Ne annem ne kaynanam var oyuzden yurutec benim icin kurtarici. Zararli diyolar evet ama ben 4 kardesik hepomiz kullanmis annem hicbirimizde bibsorun olmamis yok yani surekli tutmaktan zarar vardir diye dusunuyorum benim fikrim sadwce
Sibel4264 Cicegimbalim canım ben hiç alma taraftarı değildim eşim alıp gelmiş bindirdi dediğin gibi boyuna göre ayarlarsan ayak ucuna basmıyor
Deletedmom110 Ayrıca da ben kendim dahil,yürüteçe binip ayakucunda yürüyen bebek görmedim. Çevremde de binen bebekler 10 11 ayda yürüdü. Kimseye kullanın kullanmayın demek bana düşmez. Fikrimi beyan ediyorum😊
Cicegimbalim Deletedmom110 bende fikirlerinizi merak ettiğim için soruyorum 😇 kararsız ve tek olan bir anneyim 😊 daha çok erken bizim için amanbugğn bi beşer dk üç kez deneme yaptım bebeğim de çok sevdi bende hızlıca işlerimi yaptım iyi oldu ama işte bilemedim 🤷🏻♀️
Bebegimcanim Bende bu konuda kararsızım annem hepimizde kullanmış turp gibiyiz eskiden yapılan herşeyin burda zararlı olduğına dair yazılar okuyorum haliyle de tereddüt ediyorum
Cicegimbalim Bebegimcanim bende aynı durumdayım fikir almak istiyorum deneyimli annelerden benim kuzenlerim filan da kullandı bi kötülük bi anormallik yok ama şimdi eskiden yapılan çoğu şeyin zararlı olduğu söyleniyor kararsız kaldım
Cicegimbalim BMA bende öyle düşünüyorum sürekli ilgi istiyor kucak istiyor oturmak istiyor uyku ve alt değiştirme dışında yatmak istemiyor bugün beşer dk üç kez denedim boyuna göre ayarladım işlerimi hemencecik yaptım ağlamadı da hoşuna da gitti ama işte 🤷🏻♀️
MinikCilek BMA bende aynı senin gibiyim kimse yok yardımcım ama gercekten yoruluyorım sürekli kucagımda durmaj istiyor bizde aldık yürüteç tabiki gün boyu durmuyor cocuk kendi istemiyor ama az da olsa yardımcım yani en azından evi toplayabilyorım aksam da yemek yaparken yanıma alıyorum cok zararlı oldugunu düşünmüyorum. Zamane olayları insanları pimpirik sahibi yaptı. Yok anam uyku danısmanlıgı yok sallarsan şu olur yok sizin ki nasıl uyuyo sallanarak mıı aaaaa’ cılar😂 hiç bişey olmaz ya kitle demiyoruz cocugu koy dursun işini gör sonra yine alıcaksın yani
Cicegimbalim Mom091 ya bebekten bebeğe değişiyor mu bilmiyorum ki benim kayınpederim almış sağolsun ama herkes bşy söylüyor yok erkeklik organı zarar görür bacakları çarpık olur yürümeyi geç öğrenir filan diye bi sürü şey tereddütte kaldım
Deletedmom110 Cicegimbalim yoo aksine tam basıyor ayakları. Koyduğumdan beri hep ayakta durmak istiyor koltuk kenarlarında falan. 5 gündür koyuyorum. Henüz geri geri gidiyor ileriyi keşfedemedi daha🤭
merveealperr Cicegimbalim ben ilk kızımda kullanmadım 17. ayında yürümeye başladı şimdi de 9 aylık olacağız yaklaşık bir aydır kullanıyoruz maşallahı var gitmediği yer yok 😂
Cicegimbalim merveealperr ay maşallah 😊 kullanıp zararınolmayanları okuyunca mutlu oluyorum çünkü bende kullanmak istiyorum biraz nefes alıyor insan bence 💁🏻♀️
Cicegimbalim Deletedmom110 maşaallah kaç aylık ? Bende bugün üç kez beşer dk denedim işlerimi yapmakiçin çünkü yatarak durmuyor kesinlikle sevdi ayaklarını tanıyor böyle hareket ettiriyor basmaya çalışıyor biz daha küçüğüz ama bugün bi deneme yaptım
Deletedmom110 Cicegimbalim 7 ay 21 günlük. Sizin ne kadarlık? Ben geç kaldım koymak için. Hiç nefes aldırmayan bi evlatcığım var. Yürüteç sayesinde oyalanır oldu çok şükür 🙏🏼