meyrmo Merhabalar 4 aylık bebeğim var sadece anne sütüyle besleniyor düğüne gideceğim 3-4 saat sürer bebeği eşime bırakıcam o 3-4 saat için bebeğime sma nin mamasindan verdirsem birşey olur mu acaba hiç mama içmedi çünkü birşey olurmu
Mazikeen meyrmo süt sağsanız daha iyi olmaz mı ben kızını mama ile büyütmüş bir anneyim sütünüz varsa mama vermeyin 1 defa da olsa vermeyin bence
Birdunyabircennetannesi pasaklisinkukuli Biberonla vermeyin Şırıngayla verin Sütünüzü sağsanız daha iyi olur aslında
moonlight__ meyrmo yok canım ne olacak sanki. Herkesin işi olabiliyor bir kereden hiçbir şey olmaz. Bazı bebekler sadece mamayla büyüyor bi kereden ne olacak. Zaten mama zehir değil ki hiçbir şey olmaz bir kereden
salakmisincemilee meyrmo zehir degil sonucta bebegini bu mamalarla buyuten anneler var bir defaya mahsus bisey olmaz ama imkanin varsa sutunu sagman daha mantikli
Pera48 meyrmo bişey olmazz verilir de bebek içecek mi o önemli 😂 bir de hazırlanmış mama 1 saat içerisinde tüketilmeli 1 saat sonra bitmediyse dökülmeli. Buna dikkat etsin eşiniz yoksa bebek zehirlenir.