Slm kızlar bebek arabam balkonda güneşte kala kala sararmış çok kötü duruyor kumaşını boyatiyrolar mi yada kumaşı değiştiriyorlar mi başına gelen oldu mu havalar güzelleşti ama ben çıkamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim bu konuda fikri olan varsa yazabilir mi ?