Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 3 buçuk aylık 3 hafta önce akşam bir anda memeyi verdiğimde kendini geriye atıp yay gibi gerilerek ağlamaya başladı. O anlik istemediğini düşündüm fakat 3 haftadır bu şekilde devam ediyor. Meme reddi diyorlar fakat bu kadar uzun sürmesi beni çok geriyor açıkçası. Açlıktan ağlıyor acıkınca fakat biberonla, kaşık biberonla neyle yaparsam yapayım asla emmiyor. Bütün şeyleri deniyorum önerilen sessiz ortam, gezerek emzirme vb. Hiç biri fayda etmiyor. Sabret kazanan sen olacaksın diyorlar ama çok yıprandım hiçbir ilerleme yok. Bu süreci yaşayan bu kadar uzun sürenler bitti mi, ne zaman bitti? Lütfen yardım edin.