Merhaba güzel anneler oğlum 17 aylık aşırı ısırma var sürekli bir yerlere tırmanma kendını atma gözlerini kapatıp yürüme hırçın bi bebek acaba bunlar Otizm belirtisi mı? Şuan mama Baba dede nene bu dıyo sadece bişey söyledıgım zaman anlıyor ve aşırı inatlıgı var oyuncakları döndürme olayı da var doktora götürsem mı hangı doktora götürmeliyim biraz karışık oldu kusura bakmayın lütfen 😌