gozdegunduz oğlum 19 aylık olmak üzere,bazen evet enrjisi tavan oluyor yerinde durmuyor.Sabah çıkıyoruz evden akşam zor dönüyoruz,eve döndük diye bize hayatı zehir edebiliyor 😂 ama bazende bir oyuncak ya da kitap alıp oturuyor bir köşede,evim asvalt üstü,camın önünde oturuyor geçen arabaları insanları seyrediyor.Yani bilmiyorum,bazen yorulsam da,takatim kalmasa da,her ne kadar kız evlat istemiş olsam da…. Oğlum canım oğlum 🩵 çocuk bunlar tabi ki de gereğini yapacaklar 😂
Bu arada ablamın bir oğlu,birde kızı var,aralarında tam bir yaş fark var.Kız yeğenim hepimize kök söktürüyor,oğlan daha sakin 🙋🏻♀️