Kızlar merhaba ,28 aylık bir kızım var kreşe gidiyor herhangi bir sorunu yok ancak artık bez bırakma zamanı geldi oda hazır olduğunu belli ediyor ,bende hazırım okullada görüştüm zaten birlikte planlıyoruz ancak dışarı çıktığımızda nasıl olacak ne yapılacak onu tam kafamda oturtamadım tecrübeli anneler var mı