kutubebe Gün gelecek kendi açtığım postlara bir uzmanmış gibi cevap vericem öyle mi? vaaaay be 🥲
Ben de aynı konuda çok post açtım hayatım seni o kadar iyi anlıyorum ki :) Oğlum 6 aylık, bu süreçte edindiğim tecrübelerimi paylaşmak isterim;
Öncelikle sinirlenme, böyle olması çok çok normal. Bebeğin gazı olduğunda da emmek ister çünkü rahatladığı tek alan annesinin memesi. Acısını ne dindirirse orada huzur bulmak istiyor diyebiliriz :) ve emzirmekten hiç çekinme istediği her an emzir, 2. aydan sonra zaten düzene girecek.. Bol bol gaz masajı yap, yüz üstü yatır ve mutlaka yanında ol yüz üstü çok güzel gaz çıkarıyorlar. Emzirdiğin halde parmağını ve yüzünü emmesinin sebebi ise arama refleksinden kaynaklı, ve bu refleks genellikle sağlıklı bebeklerde olur. Yani senin sinirlendiğin şey aslında şükretmen gereken bi olay:) Bu arama refleksi de ortalama 3. aydan sonra falan kayboluyor zaten. İlerleyen zamanlarda ne günlerdi bee ne çektik diyerek anacaksınız bu zorlu günleri:)
Allahım size bolca sabır, bebeğinizi de sağlık sıhhat versin inşallah.🙏