Aybirkorunbe dtugsem Bacim bebek yok daha orada bebeği görmeden nasıl cinsiyet anlayacağız henüz embriyo o anlaşılıyor mu keseden sadece allahtan hayırlısını sağlıklısını iste insallah gönlüne görür verir allahım ama böyle sanmiyorum bilinsin