Eymeneffem Oğlum 8.5 aylık bugun ilk kez yumurtayı beyazıyla verdim ve dudak üstleri kıpkırmızı oldu alerji belirtisi mi
kimbumadam Eymeneffem Kızımın da sadece ağız kenarı kızarıyor.Vücudunda kakada bir şey yok.7.aydan beri veriyorum 10 aylık şu an Yani bence sadece ağız kenarları olduğu için alerji değil. Doktorumuza sormayı unuttum sorar yazarım size de
Mnli Eymeneffem çok geçmiş olsun öncelikle muhtemelen alerji 9. Ay aşısı için de ebe bana yumurta beyazı dene getir alerji olursa burda değil hastahane ortamında yapılması lazım yazdı bilginiz olsun
MelekAnnesii Eymeneffem rica ederim caninizi sıkmayın oglumda da vardi ek gidaya gecmeden fark etmistik 1 yasindan sonra verdim hicbir sorun olmadi
Eymeneffem MelekAnnesii insallah benimki de oyle olur 12. Ay aşısında yumurta beyazı olduğunu duymustum aşı yaptırdınız mı?
MelekAnnesii Eymeneffem evet doktor kontrolunde yaptirdik 2 saat kadar bekledik asidan sonra ama sukur bir sıkıntı olmadi