tuqceeeee ilk 3 ay chicco next2me de yatırdım küçük gelince de 12 aylığa kadar yoyko marka kullandık. Memnundum. Sonra montessori yer yatağına geçtik. Bu arada ne zaman hazır olursanız o zaman ayırın odasını tabii ki ama biz 12. ayda ayırdık. Çok büyük rahatlık oldu, hem bize hem de onun uyku süreleri arttı. Geceleri çoğunlukla kesintisiz uyudu.