Uyku tablosu var bende onun resmini atamıyorum o yüzden yazıyorum.
Uyandıktan sonra 2.2,5 saat ayakta kalabilir maksimum 1.30 saat uyutun
Uyandıktan sonra 2.5,3 saat sonra tekrar yatırın oda aynı şekilde 1.30 saat maksimum uyandıktan sonra 3.5,4 saat sonra gece uykusuna yatırın
Ben bu şekilde eğitim alıp bu şekilde davrandım ve uyku konusunda çok rahat olduğum söylenebilir kendi kendine yatıyor uyuyo tabi beni gorucek ama. Gece kalkar meme ister meme uyumuş derim seninde uyumani istiyor dediğimde tekrar kafayı koyar. Sabaha doğru kalkınca emer tekrar uyur 6.30 7 gibi kalkar. Yani 4 aylıkken başladım şuan 17 aylik oldu araya hastalıklar girdi gerileme ataklar derken yavaş yavaş oturuyor düzen. Ve ilk 15 dk ağlaması gayet normal enerjisi atıp uykuya rahat geçiş yapıyormuş.