Nacafa cagla57 herhangi bir sorun yoksa en erken zamanda yapılması gerekiyor bence. 7,5 aylıkken yaptırdım keşke daha önce yaptırabilseydim demiştim
tugbacds cagla57 42 günlükken falan yaptırdım ben çok iyi geçti hiç problem yaşamadık hemencecik iyileşti
seymasimsek12 cagla57 38 günlükken yaptırdık. Çok şükür sıkıntımız olmadı. 1 haftada toparlandı oğlum.
Ayanne cagla57 benim bebeğim 2 buçuk aylıkken yaptırdık ama herhangi sorun yoksa kırkı çıkmadan da yapıyolar
Noyanata Devlet hst. Üroloji ve çocuk cerrahisi iki bölüme de muayene ettirdim bir sıkıntı yoksa 1 yaş öncesi önermediklerini söylediler..