Jessicaana Kızlar bunlar nerden nasıl alınıyor bilgisi olan varmı bebeğim 2 aylık hiç bir ödeme almadim
churchil Jessicaana 300 tl bi ödeme var çalışan çalışmayan her anneye yatıyo ona herhangi bi başvuru yapmaya gerek yok bebek doğduktan bir kaç ay sonra alınıyo