[silindi] Merhabalar annemin e devlet hesabı bende var ve ölen çocuklarının ölüm tarihlerine bakabiliyor muyum nerden ne yazsam çıkar soyağacına falan baktım yok
[silindi] coraplarheptek sadece yaşayan çocukları var peki bir şey soracağım annemin doğum yaptıktan sonra ölü doğdu dedikleri bebek soy ağacına geçer mi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Soy ağacında isimler yazıyor ya, annesi, annesinin annesi, kızı, oğlu vs isimleri. Oraya tıklayınca bilgilerin çıkması lazım
Birdunyabircennetannesi [silindi] Çıkmıyor … Aynı durumu yaşadım Kimlik çıkarılmadığı için yazmıyor E nabız da doğum belgelerinde çıkıyor ama
Birdunyabircennetannesi Kimlik çıkarttıysa soy ağacında çıkıyor Çıkarmadıysa çıkmaz soy ağacında isim
Birdunyabircennetannesi [silindi] Önceki tarihlere bakın Doğum raporu çıkıyor Ama e devlette gözükmüyor
Birdunyabircennetannesi [silindi] Doğum raporlarında var yani kendimden biliyorum görebiliyorum ben E devlette yazmıyor kimlik çıkarılmadığı için Raporlarım yazan yere girin
[silindi] Birdunyabircennetannesi kayıtlı bilginiz bulunamamıştır diyor 2004-2005 senesi için bakıyorum eski tarih diyerek mi yok acaba