sevginur27 7 buçuk aylık olduk bir türlü kızıma yarayan mama bulamıyorum 90 CC fazlası içmiyor mama sevmiyor. Ayda 200 300 gram alıyor sadece ne önerirsiniz Bebelac gold mu Bebelac mı daha iyi gelişimi için anneler yardımcı olun
Esmaozc00 sevginur27 6 aylık oğlum şuan Aptamil kullanıyor Bir etkisini görmedim biraz kalmış sonra Bebelac q gecicen
hifakus sevginur27 ben hipp kullanıyorum kilo alımı iyi 3 aylık bebeğim Aptamil bizde ishal yaptı. Sma da gaz yapmıştı ama kilo alımı iyiydi o yüzden arada sma da veriyorum yine
Blackeagle sevginur27 ben hipp combiyotik kullandım arkadaşım aptamil kullanıyordu onun ki baya tombiş olmuştu birde doktorum şey demişti mamaya zeytinyağı koyarsan kilo almasına yardımcı olur yeni doğan prematüre bebeklere verirlermiş hep
sevginur27 D_deniz belki doğrudur ama ilk kutusunda gaz sorunu yapınca hiç vermedim onun dışında ne verebilirim
sevginur27 Esmaozc00 Aptamil bize yaramadı gaz problemi yaptı Bebelac gold a mı düz Bebelac mı geçeceksiniz
Esmaozc00 sevginur27 ilk zamanlarda Bebelac kullandım onunda etkisi yoktu busefer Bebelac gold almayı düşünüyorum
D_deniz sevginur27 gaz her mamada oluyor. Anti kolik biberon kullanmak mantıklı. Bol bol gaz çıkarıyoruz bjz her mama sonrası. Sma optipro dan memnunum. Sma comfort sanırım gaz sorunu olan bebekler içindi