summ4 benim de normal doğum. Aylarca o anları unutamadım gözümü her kapattığımda , bazen rüyalarımda görüyordum. Benim sancım 4 saat sürmüştü o ağrıya nasıl dayandım hala hayret ediyorum kendime. Doğum sırasında kafası çıktıktan sonra hala ıkınıyordum doktor boğazımdan geri itip yeter kendini parçalayacaksın ıkınma artık demişti. O kadar deraylı hatırlıyorum ki hala herşeyi. Oğlum 17 aylık eskisi kadar aklıma gelmiyor o süreç ama belim ağrıdığı zaman direk o ana gidiyorum. Hamile kalmaktan korkuyorum bende