Atlasdunyam maşallah ne güzel olmuş ama doktorun gerizekalı demesi çok yanlış, insan evladı gibi bi açıklama yapmak çok mu zor, asıl kendi gerizekalıymış. Hiç bir problemi olmayan insanlara bile doktorlar 1yıl düzenli ilişki tavsiye ediyor. O bir senede de olmazsa o zaman gelin bakalım muayene edelim neler yapılabileceğine bakalım diyorlar. O doktor seni resmen başından atmış. Doğum yapalı da daha çok olmamış o yüzden adetlerinin düzensiz olması da normal ama bu hamile kalmayacağın anlamına gelmiyor. Siz yapılması gerekenleri yapın gerisi rabbime kalmış, nasip edecekse vaktinde zamanında tekrar olacaktır elbet.