SweetMom__ Soru başlıkta kizlar var mı böyle bir ilaç. Hasta olmak istemiyorum en fazla 4 5 gün sürüyor ama dayanamıyorum hasta olduğum için bebegime yetersiz hissedip kendimi suçluyorum😔
frappuccino SweetMom__ regl bu kadınlığın değişmez kanunu. Öyle şey olur mu ? hormonların her şeyin alt üst olur. Ayrıca neden yetersiz hissediyorsun?
SweetMom__ Dedektifgadget hiç istemiyorum ağrı olmasını ya tamam olalım regl ama ağrı olmasin😔 gel sarılalım çikolata al yanına bol bol su
Deletedmom_9857 SweetMom__ Regl tamamen bitirince napcaksin peki 🤔Böyle bir durum olsa daha sıkıntı olur sinir sistemin bozulur başta hormonların alt üst olur .Sancılı mi geçiyor o yüzden mi kızına yetersiz hissediyorsun
SweetMom__ frappuccino ağrı istemiyorum ağrı olduğu içinde sanki oğluma yetersiz gibi hissediyorum kötü hissediyorum 😔
puffthemagicdragon SweetMom__ magnezyum veya B12 eksikliğiniz olabilir mi? Onlar da ekstra ağrı yapabiliyor.
SweetMom__ puffthemagicdragon b12 kullanıyorum ya ben doğumdan sonra agrilar vardı çok kötü onlar giti ama ben bu olanda istemiyorm😄 hata gecikti dün oldum normalde ilk leke gelir ama direk başladı kusura bakma açık söyledim biraz
SweetMom__ frappuccino işte beni o agr kesici kesmedi için kökten çözüm istiyorum yokmu öyle ilaç ya😔
SweetMom__ Dedektifgadget 2 buçuk ayın sonuna doğru meme redi yaşadım maalesef tutmadı😔 sonra regl olmaya basladim😔😔
SweetMom__ Deletedmom_9857 çok şükür ilk güne göre daha iyiyim canım Maşallah Allah soyleti galiba ilerde kızım olacak sanirim😄❤ benim dünyalar tatlısı ogluşum var canim😄❤ hasta olduğum zaman üzülüyorum olmam gerek diyorum zımba gibi olmam lazım diye diye böyle motive ediyorum kendimi
Deletedmom_9857 SweetMom__ yaa çok pardon canım Allah bağışlasın inşallah 😇😇🥰 valla direk kız yazmışım hahahaha🤣🤣 Benim de zor geçiyor ama kendini buna şartlandirma sadece adet için değil ki her zman aynı performansa sahip olmuyoruz
SweetMom__ Deletedmom_9857 sağol canım amin inşallah😇 diyorum ya Allah soyleti😄 valla hasta olunca üzülüyorum suçlu hissediyorum analık işte herşeye vicdan azabı çekiyorum resmen😔