Meriskus Karakiz1 adet değilken gittim be taktılar Agustosta taktırmıstım 1 sene olucak muaneye gidicem 1 sene olunca gel dedi
alparslan1_ Karakiz1 devlette adet olmadan da takıyorlar. Sana gün veriyorlar öncesinde kan tahlili yaptırıp verdikleri gün gidip taktırıyorsun. Özelde veya toplum sağlığı merkezlerinde adet gününe denk getirirsen takıyorlar genelde ama hastanede bunu bekleme imkanları yok.
Marsila Karakiz1 Ben yeni taktırdım kızım doğdu 8 aylık olacak 6 aydır stresle yaşadım resmen eşim korunuyor ama tam anlamıyla güven yok bende ona karşı çünkü ilk bebeğim o korunurken oldu. Her neyse devlette adetin 4. Günü gittim taktirdim önce kan aldı sonra ertesi gün gittim bir aparat var onu sokuyor sonra bir şey var onu çıkartıp paketinden makasla tutup bir şeyler yaptı işte acıdı mi evet ama çok az orada kasmayın kendinizi ben kasmadim mesela. O gün ve ertesi gün kramplar çok oldu bugün 4. Günüm nispeten azaldi baya rahatladim diyebilirim umarım kayma ve olmaz cidden bununla gebe kalanlar da duydukça korkmuyor değilim
elifbarcin65 Meriskus teşekkürler canım bı arkadasm vardı sürekli kanaması oluyormuş çıkarttırdi onun icin Sordum
Deletedmom_116 Devlet ücretsiz takıyor, muayene olmak için gittiğimde tamam takalım deyip takmaya çalıştı ama takamadı orası ayrı. Normalde çok acı veren bir işlem değilmiş .Ben doğum kontrol hapına devam..
Bugleminannesi28 Karakiz1 adetin 3.gunu gidin direk takatlar 2 sn lik bir işlem 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum
Marsila Karakiz1 Tabi kendi önlemimi.de alayım da ben 🤣 Siz de öyle yapın velev ki vücut kabul etmedi başka şeyler deneyeceğim kol altı implant veya hap bakalım