Arkadaşlar 2.5 aylık bebeğimin ateşi 37.5 civarında seyrediyor dün acile gittik Crp 32 çıktı enfeksiyon var biraz öksürük ve geniz akıntısı var dün çok yoruldu bugün epey uyuyor agumentin antibiyotik şurup verdi sadece ama ben 4 saatte bir calpol veriyorum bir çay kaşığı ne yapsam bilemedim bir daha mı gitsek çok huzursuz hastane de de epey hırpalandı geri de gitmek istemiyorum me yapacağımı bilmiyorum tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum