Ya hem kendi annelerimizden dolayı yani bu çocuk aç deyip durmalarından bıktım erken olduğunu biliyorum tabiki sadece yavaş yavaş böyle tadına baktırsınlar var mı diye soruyorum çünkü herkes şimdiden vermezsen yemez almaz diye çok fazla konuşuyorlar bende sormak istedim