Kızlar selam bebeğim tam 6 aylık.Geçen hafta ek gıdaya başladım.İlk gün havuç verdim ve yedi daha doğrusu ağzını açtı öğürme olmadı.Onun dışında ne verirsem kaşığı gördüğü anda ağzını kaçırıyor.Su için alıştırma bardağını gördüğü anda hemen ağzını açıyor ama yemek olunca asla ağzını açmıyor.Ne yapabilirim?Erken mi acaba emin olamadım