10 aylık bebeğimin uyku düzeni iyicene zıvanadan çıkdı kızlar. Ve bu uyku olayı hayat kalitesini çok düşürüyor hem onun hem bizim gün içinde çok huysuz bazen tek uyku yapıyo ve bu ona yeterli gelmiyo bazen ikinci uykuyu çok 5 gibi yapmak isdiyo bende 9 da yatırıcagım için eğer 5 de ikinci uykuyu yaparsam gece çok sık uyanıyo huzursuz bir şekilde bu uyku eğitimlerine de pek sıcak bakmıyorum ama şöyle birşey düşündüm sizce ' mesela normalde 10 da uyanıyor ben 7 de kaldırıp 10 a kadar bir şekilde oyalayıp 10 da ilk uykuyu yaptırıp 11 buçuk da kaldırsam sonra 2 . Uykuyu da 2 gibi yapdırıp 3 buçuk da uyandırasam gece otamatik men 9 gibi uykusu gelip bayılır diye düşünüyorum sizceee 🥲 siz nasıl yöntemler uyguladınız nasıl düzene koydunuz?