Ysalvatore
Aylık alışveriş yapıyoruz.
Çeşit çeşit peynirler, zeytinler, kahvaltılıklar alırız. Kahve çok tüketiriz çeşit çeşit kahve alıyoruz. Çay, yağ salça. Sebzeler, meyveler. Abur cuburlar, kuruyemişler. Deterjanlar. Alelade markalarda almayız, eşiminde marka takıntısı var zaten. Bakliyatlarımı, şekerimi iki - üç ay süreyle yetecek şekilde alıyorum. Bu alışveriş dışında da hiç markete gidilmiyor değil. Evde bir şey bitiyor alıyoruz ya da canımız çekiyor alıyoruz. Bakkal masrafımızı falanda dahil etsek bizim sadece günlük sigaralarımız yüz liradan fazla tutuyor. Ay sonuna kadar yaptığımız her alışverişin toplam tutarı yüksektir, hesaplayamamda zaten.
Ama “aylık alışveriş” adı altında yapılan tek seferlik büyük alışverişimizde 7-8 civarı ödüyoruz.