Bafrapidesi 7 aylık bir oglum var kurban bayramnda 9. Ayinin icinde olacak saclarini kestrmeyi dusünuyorum ama hic kiyamiyorum 😌
Yalpp Bafrapidesi vallahi bende öyle kıyamadım ilk oğlumda 1.5 yaşındaydı kestirdiğim ikincide 16 aylık hala kestiremiyorum ya büyüyünce nasılsa hep kısa olacak🙂
Ysalvatore Bafrapidesi ben hiç kestirmedim kızımın saçını şuan 25 aylık 3 yaşına kadar dursun o zaman bir düz kestirirm.diyorum
Bafrapidesi Hem çok heyecanlanıyorum hemde cok üzülüyorum kesilecek diye annelik böule birsey galiba😌