dmlaasfkgn Kızlar 2 sene oldu spral takılalı adet sonrası şekelenmem hep oluyordu ama taşınıyoruz biraz ağır kaldırıyorum spral kaymış olabilirmi birkaç gündür bel ağrısı ve kanamam oluyor 😢
cemile161_ dmlaasfkgn canım ben dedıgım gıbı 3 defa taktırdım birincisi 1 sene sonra dıgerlerı 2 3 ayda kaydı yani bana yaramadı