Kızım 2.5 aylık ,öncesinde 15 dakika emiyordu simdi gunduzleri ortalama 8-10 dakika emiyor , gece kalktinda ancak 15 dakika emiyor.doyuyor mu falan emin olamıyorum.bezi de bazen çok çişli bazen az çişli oluyor.sizinkiler nasıl .kiz erkek ve kac aylık yazarsaniz sevinirim.çenesi kuvvetlendigi için mi süre kısaldı normal mi anlamaya çalışıyorum