ftmanur Kizlar ya bebeğim 3 aylık artık kundak yaptırmıyor. Ellerini çıkarıyor sürekli yüzüyle oynayıp uyanıyor :( napicam bı fikir verin nolur
erenimm ftmanur Ben doğduğundan beri hiç yaptıramadım hep ellerini çıkarırdı, yaz geldi artık sıcaktır istemiyorsa yapmayın
bisenakillisinzaten ftmanur artık istemiyordur. Merak etmeyin hemen alisiyorlar kundaksiz uyumaya. Kızım geçen gün ateşlenmisti kundak yapmadan uyuttum. İlk gün pek uyuyamadi ama sonra ki gün hemen alıştı
yahehe6 ftmanur artık büyümüş kundağa gerek yok ki bırakın ellerini kollarını keşfet etsin hareket etsin